Thursday, December 24, 2009

无意中..开始慢慢的..接受..并有了笑容..?

昨天,我打算好..喝完了茶,回来写Blog可是..看到了,你...在线..所以也说了,一些我想要说的话..
在我和你说了这一"堆"话之后..我更..了解你了..了解的不是,怎么让你开心,而是怎么让你...不开心啊!!..
在我还没这么冷静/有理性之前,非常伤心的我..想了很多,我该怎么夺回你,或各种各样的对彼此都"好"的方案..[应该叫方案吧?!XD]然后..昨天我们就这样聊到了天亮...我心中有..无限的...欢喜啊!!..
伤感..是有的..都只是..人类的喜怒哀乐...七情六欲的作怪..而已..能克服这些感情,而利用理性的...有多少人呢..
而你...我觉得,很厉害!!可能..你在..半年前已经一直在挣扎了..我..真的非常...抱歉啊..觉得..说了千千万万的对不起还是..不够...我相信..只有你..在会这么理性的..原谅我,并且..跟我做会..朋友啊!!
you know that?you are not a flirty girl...but,u are a lonely girl..
and...what i done is..make ur lonely gone..and...i put it back..
it's normal..if u find others..agn..with the first time..i dunno isn't ur r/s also the same case..or cause of my appear..but..hope u will meet...alr learnt..how to dun make you always..sad...i regret that..now then i learnt..and i can comfirm...that..you are a ...good...good..good..girl...bestest....at least..i felt that..so,don't say u are the flirty bad girl..again..
我啊..现在才学会...要发现问题所在..而不是..等人来..告诉自己问题所在..并且加以..解决..
要是连问题都不知道...你在怎么厉害解决..还是..无用..
就好象....你是世界级的理发师..要是..你到达的地方是..少林诗...你..还不是个没有机会展现的普通人..哈哈~
虽然..我告诉了你很多次..但..要是你需要人安慰/听你诉苦时..可以.找我..嗯..

命运的幽默..让很多情人都沉默..<<不是自己做的..但会很喜欢说or用..from.."情歌"

No comments:

Post a Comment